10 Şubat 2011 Perşembe

Doğum günüm ve 32 yılın özeti...

Vay be, az önce yani saat 9:30 itibarıyla tam 32 yılı geride bıraktım.
10'lu yaşlar bile dün gibi, sonra 20'ler ve 30'ların başı.
80'li yıllarda çocuk olmak harika bir şeydi.
Oldies but Goldies'e ait ne varsa, alayı 80'lere ait.
Diğer taraftan iflah olmaz bir melankolik olduğum gerçeği ise ayrı bir olay.
Ne yapayım seviyorum o zamanları. Sanki Nazım Hikmet'in şiirinde bir terslik var.
Hani diyor ya, "en güzel günlerimiz henüz yaşamadıklarımız" diye, hah, işte sanki benim için de en güzel günler, o yaşadıklarım gibi geliyor.
Diğer taraftan umarım şair haklıdır diye düşünmüyor da değilim hani:)
32 yaşında iken en güzel günler çoktan mazi olmuşsa, zıçtın demektir.
Cahit Sıtkı şiirinde " yaş 35 yolun yarsı eder" demiş ve ironiye bakın ki 46 yaşında vefat etmiş.
Evet, yavaş yavaş orta yaşa geldik sanırım.
Geçmişe baktığımda çok güzel anılar görüyorum.
Allah annemin dualarını kabul etti ve beni hep iyi insanlarla karşılaştırdı.
Kıymetini ne kadar bilebildim bilmiyorum ama diliyorum ki her şey bundan sonra daha güzel olur...

1 yorum:

  1. evet her şey çok güzel olacak...ve oluyor..her şey olması gerektiğin gibi ilerliyor..
    gülümsemeye devam.. ;)
    her şey gönlünce olsun..

    YanıtlaSil