13 Mayıs 2011 Cuma

Hayırdır İnşallah...

Daha geçen gün bir şiir ve bir de yazı girmemiş miydim ben bu bloğa?
Ya birisi bloğumu hackledi yada kayışı kopartıyorum...
Ne güzel yorumlar da almaya başlamıştım.
Umarım bu iş rutine binmez, yani blog yazılarının kaybolması...
Neyse, 5 aydan sonra tek tük sigara içmeye başladım ki keyfim kaçtı.
Son 3 senedir her sene 5-6 ay bırakıyorum sigarayı sonra yine böyle tek tük içmelerle yeniden başlıyorum.
Ama her seferinde yine büyük bir azimle tekrar tekrar baştan başlıyorum.
Sadece sigarada değil, genel bir alışkanlık benimki.
Kaybettiğim yerden baştan başlamak...
Bir gün sıkılır mıyım acaba?
Neyse, bu sefer çok günlük yazar gibi oldu.
Şimdilik benden bu kadar...

3 yorum:

  1. hayırdır:)) bende sormak üzereydim neden yazıp yazıp kaldırıyosun diye? meğer sen yapmıyormuşsun!!!.. bilgin olsun diğer yazılarında arada sırada kalkıyor ve düzeltmeler yapılmış olarak geri yükleniyor... artık onlarıda sen mi yapıyorsun bilemiyorum..

    YanıtlaSil
  2. O düzeltmeleri ben yapıyorum:)
    Sonradan okuduğumda bazı yerleri içime sinmiyor ve düzeltiyorum.
    Ama bir genelde bir yazıyı hangi duyguyla yazıyorsam o duygunun izleri kalsın diye müdahale etmemeye çalışıyorum.

    YanıtlaSil