13 Nisan 2011 Çarşamba

Zekama Yakışmayan Salaklıklarım...



Güzel söz.. Çok sevdim..
Bu sözlerin sahibi maalesef ben değilim. Murathan MUNGAN.
Ancak şair ruhlu bir insan yaptığı ve sonradan kedisine yakıştıramadığı salaklıkları bu kadar kısa ve net bir şekilde anlatabilirdi.
Akımdan kendi salaklıklarım geçti birden bire.
Sanırım benim de çok var.
Tevazu sahibi olmayı bir kanara bırakırsak bazen ukala olduğum bile söylenebilir.
Ama gel gör ki benim salaklıklarım da bir o kadar mütevazi yani sıradan ve sinir bozucu.
Açtım ya düşünce kapısını bir kere, şimdi nerede kuytuda kalmış salaklık var fışkırıyor yüzüme.sabah sabah güleyim mi ağlayayım mı bilemedim...
Ve bu sabah çok sesli düşündüm galiba...
Salaklıklarımdan rahatsız olmuş, olan ve olacak herkesten şimdiden özür diliyorum...
İnanın istemeden yapıyorum....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder